Zarządzanie sobą w czasie: planowanie, organizacja, efektywność i motywacja.
Celem warsztatu jest wykształcenie umiejętności efektywnego wykorzystywania czasu, przez rozwój takich kompetencji jak efektywne planowanie, wyznaczania priorytetów, asertywność. Nabyta wiedza i umiejętności przekładają się bezpośrednio na skuteczność w pracy i życiu prywatnym.
Prezentacje biznesowe, autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
Celem tego warsztatu jest rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych i angażujących prezentacji biznesowych, tak żeby występować bez tremy, a z przyjemnością. Dzięki poznaniu i możliwości przećwiczenia technik wystąpień publicznych, uczestnicy mają szansę doskonalić swój warsztat w praktyce. Podczas warsztatu, poza technicznymi kwestiami związanymi z wystąpieniem, skupiamy się też na umiejętności zarządzania trudnymi emocjami, które często towarzyszą prezentacjom.
Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia.
Dowiesz się jak wykorzystując odpowiednie techniki budować porozumienie i współpracę. Zrozumiesz dlaczego z niektórymi osobami znajdujesz wspólny język podczas gdy z innymi nie możesz dojść do porozumienia. Dowiesz się jak rozmawiać z osobami mającymi zupełnie odmienne sposoby myślenia i widzenia świata. Nauczysz się efektywnie komunikować innym co myślisz i czego potrzebujesz. Dowiesz się jak wykorzystując konstruktywną komunikację egzekwować i zwiększać skuteczność swoją i innych. Okryjesz co Cię ogranicza, jakie są Twoje silne strony w komunikacji a które obszary warto doskonalić.
Skuteczny Manager – Trening umiejętności managerskich.
Zdobędziesz praktyczne narzędzia przydatne w skutecznym zarządzaniu.
Dowiesz się jak jako manager, wykorzystując odpowiednie techniki, budować porozumienie i współpracę w zespole. Dowiesz się jak rozmawiać z osobami mającymi zupełnie odmienne sposoby myślenia i widzenia świata. Nauczysz się efektywnie komunikować i skutecznie wpływać na pracownika.
Będziesz bardziej świadomy mechanizmów motywacyjnych. Poznasz i w praktyce przećwiczysz różne modele informacji zwrotnej. Nauczysz się angażowania i motywowania podwładnych. Dowiesz się jaki jest najefektywniejszy sposób komunikacji w zależności od etapu rozwoju pracownika.
Zarządzanie zmianą i adaptacja do zmian.
Radzić sobie za zmianami. Pozytywnie reagować na zmiany dzięki rozwinięciu zdolność dostrzegania pozytywnych stron zmian. Komunikować zmiany pracownikom i współpracownikom. Rozpoznać przyczyny oporu wobec zmian. Radzić sobie ze zmniejszaniem oporu wobec zmian. Zaplanować i przeprowadzić spotkanie z pracownikami, podczas którego zostaną zakomunikowane zmiany organizacyjne. Wspierać innych, zwłaszcza podwładnych w procesie zmiany, a także motywować do proaktywnej postawy. Wykorzystywać wpływ społeczny w toku przeprowadzania zmiany. Przełamywać opór pracowników wobec wprowadzanych zmian.
Zarządzanie zespołem zdalnym.
Zarządzanie zespołem zdalnym – wyzwania, szanse i zagrożenia. Skuteczna komunikacja w warunkach pracy zdalnej. Motywowanie do wysokiej jakości i efektywności pracy na odległość. Jak budować zaangażowanie pracowników w zespole rozproszonym. Wyznaczanie celów, delegowanie zadań i monitorowanie postępów w warunkach pracy zdalnej. Efektywność osobista i zespołowa w pracy zdalnej. Informacja zwrotna, sytuacje trudne i konfliktowe w zespole pracującym zdalnie.
Współpraca, komunikacja i organizacja pracy w zespole zdalnym.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Lepsza komunikacja i współpraca wśród pracowników pracujących zdalnie. Zwiększenie efektywności pracy zdalnej. Zwiększenie motywacji do pracy. Zwiększenie satysfakcji i zadowolenia z wykonywanej pracy.
Prawne aspekty rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników.