Skuteczny manager – Trening umiejętności managerskich- szkolenie stacjonarne 8-9 grudnia

  • 08-09.12.2025| szkolenie stacjonarne | Warszawa |

  • Czas szkolenia: 9.30 – 15.30 z przerwami

  • Warszawa

  • Wykładowca: Trener biznesu, Psycholog, Coach

  • Cena promocyjna: 1600 zł  800 zł netto + 23 % VAT za dwa dni szkolenia.

    W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, materiały piśmienne, certyfikat ukończenia szkolenia, całodzienne przerwy kawowe, obiad.

Prowadzący:

Trener z międzynarodową akredytacją trenerską (szkolenie i certyfikacja w Wielkiej Brytanii), coach, psycholog biznesu z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów rozwojowych i rekrutacyjnych dla polskich i międzynarodowych firm.

Tworzy i realizuje projekty rozwojowe i doradcze dla biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w takich sektorach jak: sprzedaż, motoryzacja, FMCG, bankowość. Posiada doświadczenie w projektowaniu i realizacji kompleksowych programów rozwojowych dla kadry managerskiej (projekty obejmujące diagnozę i rozwój kompetencji miękkich). Jest trenerem rozwoju osobistego, coachem i konsultantem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z ponad 17 letnim doświadczeniem zawodowym. Autorka wielu programów i narzędzi rozwojowych. Stworzyła m.in. autorski program szkoleniowy, który został zaaprobowany przez MEN jako kurs przygotowujący do zawodu Specjalista ds. rekrutacji.

Posiada również bogate doświadczenie praktyczne w zakresie rozwoju kompetencji miękkich, rekrutacji i zaawansowanych narzędzi psychometrycznych wspomagających procesy doboru personelu. Doradza i szkoli działy HR w zakresie rozwoju i pozyskiwania potencjału pracowników, prowadzi też sesje AC/DC w projektach lokalnych i międzynarodowych. Jest certyfikowanym użytkownikiem narzędzi obiektywnej oceny CEB SHL, posiada również międzynarodowe trenerskie uprawnienia do prowadzenia warsztatów akredytacyjnych uprawniających do korzystania z psychometrycznych narzędzi obiektywnej oceny.

Ceniony ekspert i autorka licznych publikacji z dziedziny rozwoju osobistego, rekrutacji i identyfikacji potencjału pracowników. Jej artykuły pojawiły się m.in. w dziale Ekspert Personalny magazynu „Personel i zarządzanie” oraz „International Business Voice -Contact Online”. Jako prelegentka prowadziła też liczne wystąpienia na konferencjach branżowych.

Przez wiele lat sprzedawała usługi i zarządzała projektami, wykorzystując i poszerzając z sukcesem portfolio technik perswazyjnych, sprzedażowych i negocjacyjnych, dlatego potrafi połączyć umiejętności trenerskie z doświadczeniem praktycznym.

Specjalizuje się w szkoleniach, treningach i konsultacjach o tematyce: efektywność osobista, szkolenia managerskie, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie za stresem, zarządzanie zmianą, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wywieranie wpływu, komunikacja oraz zagadnieniach z zakresu HR (rekrutacja, AC/DC, ocena pracowników).

Jako psycholog i coach pasjonuje się zagadnieniami i najnowszymi badaniami z zakresu psychologii pozytywnej (dziedzina psychologii zajmująca się podłożem dobrego samopoczucia i szczęścia). Jest osobą, której udało się połączyć swoje pasje z wykonywaną pracą.
Z ogromnym zaangażowaniem i twórczo wdraża najnowsze odkrycia psychologii pozytywnej w programy rozwojowe.  Skupia się na tym, jak w praktyce podnieść jakość życia, a w związku z tym zwiększyć efektywność i satysfakcję osiąganą w pracy i życiu osobistym.

Studia psychologiczne (ze specjalizacją pracy i stresu) ukończyła na UKSW w Warszawie. Międzynarodową akredytację trenerską firmy CEB SHL uzyskała w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo ukończyła też Studium Coachingu  Biznesowego oraz Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego (Team Coaching)- program oparty o międzynarodowe standardy coachingowe- ICF International Coach Federation.

Podczas szkoleń, coachingu i konsultacji indywidualnych, które prowadzi, łączy bogate doświadczenia zawodowe z umiejętnością przekazywania wiedzy. Uczestnicy jej szkoleń i konsultacji przede wszystkim cenią sobie otwartość w dzieleniu się doświadczeniem i praktyczne wskazówkami poparte dogłębną wiedzą z zakresu psychologii i zarządzania zasobami ludzkimi. Kluczowi dla niej są ludzie – ich zdolności i rozwój.

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie jest przeznaczone dla managerów, którym zależy na doskonaleniu swoich kompetencji. Bardzo duży akcent położony jest na kwestie praktyczne, co przekłada się na efektywność warsztatów. Na warsztat zapraszany zarówno osoby, które mają już doświadczenie managerskie, oraz te, które rozpoczynają swoją managerską przygodą.

Korzyści dla uczestników szkolenia „Skuteczny manager”:

  • Zdobędziesz praktyczne narzędzia przydatne w skutecznym zarządzaniu
  • Dowiesz się jak jako manager, wykorzystując odpowiednie techniki, budować porozumienie i współpracę w zespole
  • Dowiesz się jak rozmawiać z osobami mającymi zupełnie odmienne sposoby myślenia i widzenia świata
  • Nauczysz się efektywnie komunikować i skutecznie wpływać na pracownika
  • Będziesz bardziej świadomy mechanizmów motywacyjnych
  • Poznasz i w praktyce przećwiczysz różne modele informacji zwrotnej
  • Nauczysz się angażowania i motywowania podwładnych
  • Dowiesz się jaki jest najefektywniejszy sposób komunikacji w zależności od etapu rozwoju pracownika

1. Kompetencje managerskie

  • analiza zasobów- warsztat kompetencyjny
  • autodiagnoza i budowanie świadomości silnych i słabszych (rozwojowych) stron
  • jak skutecznie wpływać na zachowania pracowników

2. Najnowsze trendy, nowoczesne przywództwo

  • rola lidera w nowoczesnym rozumieniu przywództwa
  • różne style menedżerskie – ich zalety i wady
  • zarządzanie zgodne z ideą turkusowych organizacji

3. Budowanie autorytetu Lidera

  • jak wzmacniać swój autorytet managerski?
  • 4 style budowania autorytetu w skutecznym zarządzaniu

4. Budowanie, zarządzanie i rozwijanie efektywnego zespołu

  • etapy rozwoju – cztery poziomy dojrzałości pracownika i momenty krytyczne w rozwoju
  • wzmacnianie poprzez udzielanie pochwał, docenianie, powierzanie zadań i stanowisk
  • wspieranie innych w rozwoju-dbanie o rozwój pracowników jako zadanie dla managera
  • kiedy wybrać trening, konsulting, coaching, mentoring ? Praktyczne wskazówki, które działania są najskuteczniejsze w różnych sytuacjach

5. Motywowanie, zaangażowanie, odpowiedzialność i współodpowiedzialność w zespole

  • motywacja i automotywacja- jak powstaje, skąd ją czerpać i rozwijać?
  • motywatory finansowe i pozafinansowe
  • praktyczne wskazówki jak sprawić, żeby ludzie w Twoim zespole chcieli działać?
  • idea „złotego kręgu” w procesie pobudzania motywacji i automotywacji
  • bazowanie na tym, co nas łączy, czyli współpraca oparta na wspólnych celach i wartościach

6. Skuteczna komunikacja managera z zespołem

  • narzędzia efektywnej komunikacji
  • różne typy osobowości i wynikające z tego style komunikacyjne – jak je rozpoznać i jak docierać do różnych typów?
  • jeźdźcy apokalipsy – pułapki i zakłócenia w komunikacji, na jakie aspekty komunikacji w zespole manager powinien być szczególnie czujny?
  • jaką rolę w budowaniu porozumienia w zespole ma konstruktywna komunikacja?

7. Delegowanie jest sztuką

  • prowadzenie rozmowy delegującej z pracownikiem – najważniejsze zasady i ćwiczenia praktyczne
  • jak delegować, aby mieć jasność w kwestii wyegzekwowania rezultatów?
  • ustalenie sposobu oceny realizacji zlecanego zadania

8. Informacja zwrotna

  • budowanie kultury efektywnego i uczciwego feedbacku- baza praktycznych sposobów na udzielanie rozwojowej i korygującej informacji zwrotnej
  • metoda FUO, FUKO i FUKO+, czyli jak wpływać na innych i sprawić, by ludzie chcieli przyjmować feedback i modyfikować swoje zachowania
  • technika SSC – Stop, Start, Continue
  • indywidualna gotowość i „pojemność” współpracowników na informację zwrotną

9. Trudne rozmowy managerskie

  • konstruktywna krytyka oraz stawianie granic w sytuacjach trudnych (np. oporu, niezgody)
  • jak przekazywać trudne i niepopularne informacje?
  • jak być szefem swoich wcześniejszych „kolegów z zespołu”, czyli jak zachować równowagę między dobrymi relacjami a zadaniami?
  • umiejętność rozpoznawania i zarządzania pięcioma dysfunkcjami pracy zespołowej w praktyce

10. Planowanie dalszego rozwoju w roli managera

  • Action plan- jak w praktyce wykorzystać swoje zasoby, jakie cechy rozwijać, aby stać się bardziej skutecznym managerem?
Wypełnij formularz online
Regulamin uczestnictwa w szkoleniach, kliknij tutaj aby przeczytać.
Pobierz formularz pdf
Formularz rejestracji
Skuteczny manager – Trening umiejętności managerskich- szkolenie stacjonarne 8-9 grudnia
  • Data szkolenia:

    08-09.12.2025| szkolenie stacjonarne | Warszawa |

  • Cena promocyjna: 1600 zł  800 zł netto + 23 % VAT za dwa dni szkolenia.

    W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, materiały piśmienne, certyfikat ukończenia szkolenia, całodzienne przerwy kawowe, obiad.

Dane zgłaszającego do faktury
Zwolnienie z podatku VAT pobierz wzór oświadczenia
Wysyłka faktury
Osoby zgłoszone na szkolenie
Osoba kontaktowa
Warunki uczestnictwa w szkoleniu CWPP (Centrum Wiedzy Prawno-Podatkowej)
  • CWPP Al. Jerozolimskie 123a 02-017 Warszawa
  • +48 22 357 27 79, 601 365 819
  • szkolenia@cwpp.pl
Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.
AkceptujęNie akceptuję