Ogólnopolskie Forum KADRY I PŁACE 2020 – Praktyka, Merytoryka, Topowi Eksperci!

Ogólnopolskie Forum KADRY I PŁACE 2020 – Praktyka, Merytoryka, Topowi Eksperci!

  • 13-14 listopada 2019 | konferencja | Warszawa

  • Czas trwania konferencji: 2 dni

  • Hotel Radisson Blu Sobieski****, plac Artura Zawiszy 1, 02-025 Warszawa

  • Wykładowcy: Monika Frączek, Mec. Anna Telec, dr Iwona Jaroszewska – Ignatowska, Mec. Łukasz Kuczkowski, Mec. Jakub Szajdziński, dr Maciej Chakowski, Iwona Nowak-Przybylska, Adw. Marta Kosakowska – Tomczyk, dr Damian Tokarczyk, Anita Gwarek, Danuta Denkiewicz

  • Cena promocyjna do 25 września 2019: 1490zł + 23% VAT

    Cena promocyjna do 20 października 2019: 1690zł + 23% VAT

    Cena regularna: 1790zł + 23% VAT

    Cena zawiera: udział w konferencji, materiały konferencyjne, notatnik, długopis i torbę konferencyjną, nielimitowane przerwy kawowe, lunch w postaci bufetu szwedzkiego, certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Rok 2019 charakteryzował się dużą liczbą zmian w przepisach, ważnych z punktu widzenia pracy działów Kadr i Płac. W życie weszły m.in. przepisy regulujące zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej, zakres żądania i przetwarzania danych osobowych w tym dotyczących kandydatów na pracowników, pracownicze plany kapitałowe, zwolnienie z podatku dochodowego od osób fizycznych osób do 26 roku życia, zmiany w zakresie mobbingu, dyskryminacji, świadectw pracy. Prognozowane są kolejne zmiany przepisów chociażby w podatku dochodowym od osób fizycznych, które mają wejść w życie od października br. Omówione zostaną również kwestie dotyczące nadchodzących zmian w 2020 roku.

Dlatego też mamy zaszczyt zaprosić Państwa na Ogólnopolskie Forum Kadry i Płace 2020 – Praktyka, Merytoryka, Topowi Eksperci do udziału w dwudniowym spotkaniu podczas którego rozwiejemy wszystkie Państwa wątpliwości. Oprócz prelekcji udostępnione zostaną Państwu stoliki eksperckie w których zasiądą Anita Gwarek, Iwona Nowak-Przybylska, dr Iwona Jaroszewska-Ignatowska, Adw. Marta Kosakowska-Tomczyk, Danuta Denkiewicz podczas których będą Państwo mogli skonsultować się z ekspertami!

W związku z najwyższym poziomem merytorycznym spotkania, jest nam niezmiernie miło przedstawić Państwu Partnera Merytorycznego Wydarzenia którym pozostała jedna z czołowych  Kancelarii Prawniczych w Polsce: Kancelaria Raczkowski & Paruch. Kancelaria rekomendowana w rankingu Rzeczpospolitej w dziedzinie prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych. Kancelaria Raczkowski & Paruch to przede wszystkim zespół mecenasów, radców prawnych, prawników-ekspertów, praktyków, wyspecjalizowanych w obsłudze przedsiębiorstw we wszystkich kwestiach prawnych zarządzania HR, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporów sądowych, compliance, prawa karnego biznesu, ochrony danych osobowych, global mobility&immigration oraz podatków pracowniczych.

Patronat merytoryczny:

 

Celem oraz naszą ambicją jest zatem zaprosić Państwa na najlepsze praktyczne, merytoryczne, intensywne dwudniowe spotkanie z najwybitniejszymi ekspertami w Polsce, podczas którego znajdą Państwo odpowiedzi na wszystkie trudne i skomplikowane sprawy zawodowe. Jesteśmy aby Państwa wspomóc niezbędną wiedzą z obszaru kadr i płac.

Zapraszamy serdecznie zespół CWPP

PRELEGENCI KONFERENCJI

Monika Frączek

Prawnik, przez 16 lat była głównym specjalistą w Departamencie Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Uczestniczka prac legislacyjnych w MPiPS i Parlamencie. Specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy, w szczególności dotyczących: prawidłowego zatrudniania pracowników, prawidłowego postępowania w razie konieczności zwolnienia pracownika, uprawnień pracowniczych, planowania i rozliczania czasu pracy, dokumentacji pracowniczej, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, problematyki pracy tymczasowej. Jest autorką wielu opracowań analitycznych i praktycznych z zakresu prawa pracy.

 

Mec. Anna Telec

Radca prawny, założycielka Kancelarii Prawa Pracy specjalizującej się w szeroko pojętej problematyce prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Była wieloletnia sędzina Sądu Okręgowego w Warszawie odwoławczego Wydziału Pracy. Doświadczony wykładowca prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień i problemów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem umów o pracę, czasem pracy.  Wykładowca w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy na łamach m.in., „Rzeczpospolitej”, „Gazety Prawnej”.  Członek Stowarzyszenia Prawa Pracy. Prowadzi wykłady dla aplikantów radcowskich OIRP w Warszawie z zakresu prawa pracy.

Dr Iwona Jaroszewska-Ignatowska

Radca Prawny, partner w kancelarii Raczkowski Paruch – Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, uprac komisji sejmowej w 2003 r. nad „europejską” nowelizacją Kodeksu pracy oraz brukselskiego programu Dialogu Społecznego w Unii Europejskiej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze prawnej z zakresu prawa pracy. Pracowała również jako in-house w firmie korporacyjnej, co pozwoliło jej dobrze poznać potrzeby Klientów korporacyjnych i wypracować szczególnie cenione przez Klientów biznesowe podejście do rozwiązywania problemów z obszaru HR. Specjalizuje się przede wszystkim w problematyce czasu pracy, także w zakresie wdrożenia oraz działania ERCP, transferów, zwolnień grupowych, programów dobrowolnych odejść, pracy tymczasowej, outsourcingu, wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy, mobbingu, dyskryminacji, rozwiązywaniu umów o pracę, negocjacji ze związkami zawodowymi, w tym również podczas sporów zbiorowych. Pomaga firmom w stosowaniu przepisów prawa pracy z uwzględnieniem ich potrzeb biznesowych oraz korporacyjnych zasad etyki i wartości. Była wykładowcą na studiach podyplomowych z zakresu prawa pracy w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Łódzkim,  a wcześniej w Wyższej Szkole Handlu i Prawa w Warszawie na kierunku „Prawo i Administracja” oraz w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem na kierunkach: „Podyplomowe Prawo pracy” oraz „Zarządzanie Personelem”. Prelegentka podczas konwentów, konferencji i sympozjów. Prowadzi warsztaty dla pracowników działów personalnych oraz kadry zarządzającej pracownikami.

Mec. Łukasz Kuczkowski

Radca Prawny, partner w kancelarii Raczkowski Paruch – Master of Executive MBA, kieruje biurem kancelarii w Poznaniu. Od ponad 15 lat doradza klientom w zakresie prawa pracy. Posiada szczególnie bogate doświadczenie w zbiorowych stosunkach pracy, w tym w zakresie rozwiązywania i wdrażania układów zbiorowych i innych porozumień ze stroną związkową, gwarancji pracowniczych, prowadzenia sporów zbiorowych i negocjacji ze związkami zawodowymi. Prowadził szereg restrukturyzacji pracowniczych obejmujących zarówno zwolnienia grupowe, jak i programy dobrowolnych odejść oraz inne formy zmniejszania poziomu zatrudnienia. Doradza przy zatrudnianiu kadry menedżerskiej wysokiego szczebla. Bardzo często reprezentuje klientów przed sądami pracy. Ma dużą znajomość branży transportowej i produkcyjnej. Zakładał i wspierał prowadzenie szeregu Pracowniczych Programów Emerytalnych Pracował w renomowanych polskich kancelariach.

Mec. Jakub Szajdziński

Radca Prawny, specjalizuje się w pomocy prawnej na rzecz przedsiębiorstw z sektora nowych technologii, IT, e-commerce, web&mobile, a także obsłudze spółek prawa handlowego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych. Karierę trenera zaczął w 2006 roku. W 2009 roku uzyskał tytuł magistra Prawa na Uniwersytecie Wrocławskim. Wspomaga start-upy, spółki technologiczne, serwisy, portale i sklepy internetowe oraz firmy świadczące usługi turystyczne. Był odpowiedzialny za stworzenie pełnego zaplecza prawnego oraz przeprowadzenia procesów przyjęcia inwestorów do spółek dla jednej z pierwszych platform crowdfundingu udziałowego w Polsce. Nadzorował prowadzenie kilku tysięcy spraw związanych ze stosowaniem klauzul abuzywnych przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Współtworzył drugą część „Biblii e-biznesu”, kontynuację bestsellera, nagrodzonego I miejscem w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny” przez Gazetę Prawną – nagroda ECONOMICUS 2014. Jest członkiem redakcji magazynu sprzedawców internetowych Mensis.pl. Miał wpływ na ostateczne brzmienie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (dotyczących RODO) w zakresie udziału organizacji społecznych w postępowaniu prowadzonym przed Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przeprowadził kilkaset projektów związanych z wdrożeniem procedur dotyczących ochrony danych osobowych oraz GIODO, w tym kompleksowe zabezpieczenie Muzeum Narodowego we Wrocławiu oraz jego oddziałów. Obecnie kancelaria obsługuje blisko 100 podmiotów, gdzie pełni funkcje IOD.

Dr Maciej Chakowski

Jest partnerem w kancelarii C&C Chakowski & Ciszek i adiunktem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Był członkiem zespołu prawnego przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów RP zajmującego się m. in. zmianami w przepisach Kodeksu pracy w zakresie problematyki mobbingu. Był także konsultantem Departamentu Prawa Pracy Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie regulacji antymobbingowych krajów Unii Europejskiej. Był współtwórcą programów wdrożenia Wewnętrznej Polityki Antymobbingowej m. in. w: Instytucie Pamięci Narodowej, Zespole Elektrociepłowni Bydgoszcz SA, Polskich Zakładach Lotniczych Świdnik SA, Nestle Polska SA, Straż Miejska w Warszawie. Jest autorem wielu publikacji z zakresu polskiego i europejskiego prawa pracy, m. in. pierwszego w Polsce książkowego opracowania dot. prawnych aspektów mobbingu „Mobbing. Aspekty prawne”, OW Branta, Bydgoszcz 2005.

Iwona Nowak-Przybylska

Główna Księgowa, Praktyk z ponad 20 letnim stażem w zawodzie. Właścicielka Kancelarii Finansowo-Księgowej. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu na Wydziale Zarządzania i Informatyki oraz Nauk Ekonomicznych o kierunkach: Zarządzanie Przedsiębiorstwem, Zarządzanie nieruchomościami, Zarządzanie Instytucjami Opieki Zdrowotnej i Społecznej. Od 15 lat trener grup szkoleniowych z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków, ZFŚS, naliczania płac.

Adw. Marta Kosakowska – Tomczyk

Adwokat, prawnik w kancelarii Raczkowski Paruch – Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obsłudze przedsiębiorców m.in. z branży farmaceutycznej, doradztwa personalnego oraz osób fizycznych w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, w szczególności w sprawach związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzeniem postępowań związanych z mobbingiem i dyskryminacją w zatrudnieniu. Autorka kilkudziesięciu artykułów z zakresu prawa pracy. W latach 2012-2016 pracowała w departamencie prawa pracy jednej w warszawskich kancelarii prawnych, gdzie zajmowała się prawem pracy oraz sprawami związanymi z ochroną danych osobowych pracowników.

Dr Damian Tokarczyk

Adwokat, starszy prawnik w kancelarii Raczkowski Paruch – Specjalizuje się w prawie i postępowaniu karnym oraz z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy, w tym opracowywania procedur i dokumentów związanych ze stosowaniem środków bezpieczeństwa finansowego. Z Kancelarią związany od września 2016 r. Posiada bogate doświadczenie w reprezentacji podejrzanych, oskarżonych i pokrzywdzonych w postępowaniach prokuratorskich i sądowych, w szczególności w sprawach dotyczących przestępstw gospodarczych, drogowych i błędów medycznych. Zaufanie Klientów pozyskuje dzięki merytorycznemu przygotowaniu do sprawy, doświadczeniu procesowemu wzbogaconemu wiedzą naukową i umiejętnościom retorycznym. Prowadzi szkolenia z zakresu odpowiedzialności karnej w biznesie, oraz compliance. Jest autorem artykułów naukowych publikowanych w prestiżowych czasopismach prawniczych, w tym w Państwie i Prawie, Ruchu Prawniczym Ekonomicznym i Socjologicznym oraz Czasopiśmie Adwokatury Polskiej Palestra. Publikuje także artykuły popularnonaukowe.

Anita Gwarek 

Prawnik, Dyrektor Departamentu Prawa Pracy w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uczestniczka procesu legislacyjnego, od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy wykorzystując swoją wiedzę prowadząc szkolenia i uczestnicząc w konferencjach poświęconych tej problematyce, zwłaszcza w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, urlopów pracowniczych, uprawnień rodzicielskich oraz czasu pracy.

Stolik eksperta:

Danuta Denkiewicz

Doradca podatkowy nr wpisu 09293, były pracownik Izby Skarbowej w Warszawie. Autorka licznych artykułów w zakresie prawa podatkowego w Gazecie Prawnej, Poradniku GP, Rzeczpospolitej. Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia z zakresu opodatkowania, oskładkowania wynagrodzeń, naliczania listy płac, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, dochodów międzynarodowych.

HARMONOGRAM ORAZ PROGRAM KONFERENCJI

Dzień 1 – 13 listopad 2019

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników konferencji i powitalna kawa

Panel 1

09:30 – 10:30 Monika Frączek

Akta osobowe w aspekcie kontrowersji, trudnych przypadków 

  1. Zasady poprawnego pozyskiwania i przechowywania dokumentów potwierdzających informacje o danych osobowych, w tym m.in. sytuacje, w których kandydat do pracy ma obowiązek podać tzw. dane dotyczące dotychczasowej kariery zawodowej,
  2. Zasady poprawnego układania dokumentów w zbiorach składających się na dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
  3. Zasady prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej pracowników, którzy rozpoczęli pracę w poprzednim stanie prawnym zgodnie z prezentowaną wykładnią, w szczególności:
  • okres przechowywania ich akt osobowych i pozostałej dokumentacji pracowniczej,
  • obowiązek/brak obowiązku zakładania nowych akt i pozostałej dokumentacji pracowniczej,
  • zakres „starych” i „nowych” zbiorów akt osobowych i pozostałej dokumentacji pracowniczej,
  1. Poprawne postępowanie z papierową dokumentacją pracowniczą po ustaniu stosunku pracy danego pracownika (termin na dostosowanie pomieszczenia do przechowywania takiej dokumentacji do 31 grudnia br.),
  2. Poprawne postępowanie z dokumentami, jeżeli część dokumentacji jest prowadzona w postaci elektronicznej.

Panel 2

10:30 – 11:30 Mec. Anna Telec

Umowy o pracę – jakich błędów uniknąć i na co zwrócić uwagę?

  1. Rodzaje umów o pracę
  2. Umowa o pracę na okres próbny – prawo czy konieczność.
  3. Powtarzalność umowy o pracę na okres próbny -limity umów.
  4. Umowa o pracę na czas określony -zasady i ograniczenie w jej zawierania.
  5. Wyjątkowe umowy o pracę na czas określony.
  6. Umowa o prace na czas nie określony.

11:30 – 12:00 Przerwa kawowa

Panel 3

12:00 – 13:00 dr Iwona Jaroszewska-Ignatowska

Czas Pracy 2019/2020 – kwestie sporne, problemy praktyczne 

  1. Systemy czasu pracy i okresy rozliczeniowe dostosowane do biznesowych potrzeb pracodawcy
  2. Zlecenie i rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych
  3. Praca w dniach wolnych
  4. Ewidencjonowanie czasu pracy po zmianach
  5. Dyżury i podróże służbowe pracowników

Panel 4 

13:00 – 14:00  Mec. Łukasz Kuczkowski

Pracownicze Plany Kapitałowe w aspekcie problematyki pracy działów Kadr i Płac

14:00 – 15:00 Przerwa na lunch

Panel 5

15:00 – 16:00 Mec. Jakub Szajdziński

Kodeks Pracy oraz ustawa o ZFŚS w obszarze ochrony danych osobowych – jak rozstrzygnąć pojawiające się problemy?

  1. Jakie dane osobowe możemy pobierać od kandydatów do pracy, a jakie od pracowników?
  2. Katalog danych osobowych pobieranych na całym etapie zatrudnienia pracownika – jakie dane możemy pobierać w związku z skierowaniami na badania, BHP, świadectwach pracy, zwolnieniach zdrowotnych i innych.
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w CV, konieczność czy nieobowiązująca zaszłość? Kiedy potrzebna, jak konstruować aby miała moc prawną?
  4. Czy pracownik powinien wyrażać zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych? Kiedy potrzebujemy zgody, w jakim momencie odbierać, jak prawidłowo konstruować?
  5. Jak potwierdzić prawdziwość danych osobowych lub posiadanych przez pracownika kompetencji? Co z kserowaniem lub skanowaniem dowodów osobistych, dyplomów lub innych dokumentów zawierających dane osobowe?
  6. Przetwarzanie danych wrażliwych, co z orzeczeniami lekarskimi i dokumentacją medyczną, jak przetwarzać te dane, w jakim zakresie je wykorzystywać?
  7. Dane pozyskiwane na potrzeby zakładowego funduszu świadczeń socjalnych – co możemy wykorzystywać, jak w praktyce pozyskiwać te dane oraz jaki rygor należy zachować, aby nie naruszyć przepisów prawa?
  8. Jakie dane i jak długo mogą być przechowywane w aktach osobowych, aby działać w sposób zgodny z RODO?

Panel 6 

16:00 – 17:00 dr Maciej Chakowski

Nowe obowiązki pracodawcy od września 2019 w zakresie przeciwdziałaniu nierównemu traktowaniu pracowników oraz problematyka mobbingu

  1. Otwarty katalog przesłanek uzasadniających dyskryminację – problemy praktyczne
  2. Dochodzenie odszkodowania za mobbing w sytuacji, gdy pracownik nie rozwiązał stosunku pracy – NOWOŚĆ
  3. Ewentualne zmiany w Wewnętrznych Politykach Antymobbingowych – jak się dostosować?

17:00 – zakończenie

Dzień 2 – 14 listopad 2019

09:00 – 09:30 Powitalna kawa

Panel 1

09:30 – 11:00 Iwona Nowak-Przybylska

Praktycznie o płacach – zmiany, składki, podatki, PPK – kwestie sporne i problematyczne

  1. Wyższe składki ZUS i podstawa świadczeń chorobowych w 2019r.
  2. Wzrost prognozowanego przeciętnego wynagrodzenia oraz minimalnego wynagrodzenia za pracę.
  3. Skutki wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2020r.
  4. Roczne ograniczenie podstawy wymiaru składek 2019/2020r.
  5. Zmiany w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązujące od 01 stycznia 2019 i 2020 roku
  6. Zmiany obowiązujące od 1 sierpnia 2019r. w związku z „ulgą dla młodych”
  7. Zmiany wprowadzające ułatwienia w składaniu zeznań PIT
  8. Nowe terminy składania zeznań podatkowych PIT-8C, PIT-11, PIT-11A, PIT-40A przekazywanych do urzędów skarbowych
  9. Roczne rozliczenie dochodów przez urzędy skarbowe
  10. Zmiany w zasadach rozliczania podatku dochodowego gdy przekroczenie progu podatkowego następuje w trakcie miesiąca kalendarzowego (z 18% na 32%
  11. zmiany terminów dotyczące niestosowania ulgi podatkowej oraz kosztów uzyskania przychodu
  12. Stosowanie kwoty wolnej i kosztów uzyskania przychodu w 2020 r.
  13. Zasady stosowania przez pracodawców kwoty zmniejszającej podatek
  14. Pracownicze Plany Kapitałowe w naliczeniu wynagrodzeń. Ważne zmiany

Panel 2

11:00 – 11:45 Adw. Marta Kosakowska-Tomczyk oraz dr Iwona Jaroszewska-Ignatowska

Prawidłowe rozwiązywanie umów o pracę z pracownikiem – najnowsze orzecznictwo, najciekawsze przypadki

  1. Porozumienie za wypowiedzeniem czyli jakie są dopuszczalne tryby rozwiązania umowy o pracę.
  2. Jak się przygotować do rozwiązania umowy o pracę: niezbędne formalności, udział partnerów społecznych, terminy.
  3. Utrata zaufania, czyli jak formułować przyczyny rozwiązania umowy o pracę.
  4. Orzecznictwo dotyczące powodów rozwiązania umowy o pracę.
  5. Jak przeprowadzić rozmowę rozwiązującą i jak się podczas niej zachowywać.

11:45 – 12:15 Przerwa kawowa

Panel 3

12:15 – 13:15 dr Damian Tokarczyk

Prawo Karne w stosunkach pracy 

  1. Odpowiedzialność karna menadżerów i pracodawcy – uwagi ogólne
  2. Obszary odpowiedzialności karnej pracodawcy – ubezpieczenia społeczne, prawa pracowników, BHP
  3. Utrudnianie działalności związków zawodowych
  4. Nakłanianie do rezygnacji z PPK
  5. Powierzenie pracy w handlu w niedziele lub święta
  6. Kserowanie i tworzenie kopii dowodów tożsamości – przestępstwo czy nie?
  7. Compliance w organizacji – jak minimalizować ryzyko odpowiedzialności?

13:15 – 14:15  Przerwa na lunch

Panel 4

14:15 – 15:15  Anita Gwarek

Praktycznie o Kodeksie Pracy w 2020 roku – zbliżające się i planowane zmiany, zgodnie z interpretacjami urzędowym

Zmiany w prawie pracy – od września 2019 r.

a) Zmiany w zakresie dyskryminacji i mobbingu,

b) Zmiany w zakresie świadectwa pracy

  • termin wydania świadectwa pracy
  • sprostowanie świadectwa pracy (termin na sprostowanie, niezawiadomienie o odmowie sprostowania świadectwa pracy),
  • nowe prawo wystąpienia do sądu pracy z roszczeniem żądania zobowiązania pracodawcy do wydania świadectwa pracy – w przypadku niewydania przez pracodawcę świadectwa pracy,
  • nowe prawo wystąpienia do sądu pracy z żądaniem ustalenia uprawnienia do otrzymania świadectwa pracy – jeżeli pracodawca nie istnieje,  co powinien wniosek zawierać, orzeczenie sądowe zastępuje świadectwo pracy,
  • niewydanie pracownikowi w terminie świadectwa pracy wykroczeniem,

c) Rozszerzenie uprawnień pracowniczych na członka najbliższego rodziny, w tym realizacja wyroku TK,

d) Zmiany w zakresie przedawnienia roszczeń,

e) Zmiany w rozporządzeniu dotyczącym świadectwa pracy w związku ze zmianami w zakresie ochrony danych osobowych, dokumentacji pracowniczej i powyższych zmian.

2. Stanowiska urzędowe w najważniejszych sprawach związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej po zmianach i ochroną danych osobowych w stosunkach pracy po zmianach.

15:15 – 16:00 – Stoliki eksperckie (Anita Gwarek, Danuta Denkiewicz, Iwona Nowak-Przybylska, dr Iwona Jaroszewska-Ignatowska, Adw. Marta Kosakowska-Tomczyk)

MIEJSCE KONFERENCJI

Hotel RADISSON BLU SOBIESKI

Plac Artura Zawiszy 1 02-025 Warszawa Polska

+48 22 579 1000 info.sobieski.warsaw@radissonblu.com

Wypełnij formularz online
Regulamin uczestnictwa w szkoleniach, kliknij tutaj aby przeczytać.
Pobierz formularz pdf
Formularz rejestracji
  • Data szkolenia:
  • Data szkolenia:

    13-14 listopada 2019 | konferencja | Warszawa

  • Cena promocyjna do 25 września 2019: 1490zł + 23% VAT

    Cena promocyjna do 20 października 2019: 1690zł + 23% VAT

    Cena regularna: 1790zł + 23% VAT

    Cena zawiera: udział w konferencji, materiały konferencyjne, notatnik, długopis i torbę konferencyjną, nielimitowane przerwy kawowe, lunch w postaci bufetu szwedzkiego, certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Osoba kontaktowa
Osoby zgłoszone na szkolenie
Dane firmy
  • CWPP
    Al. Jerozolimskie 123a
    02-017 Warszawa
  • +48 22 357 27 79
  • szkolenia@cwpp.pl
Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.
AkceptujęNie akceptuję