ASERTYWNOŚĆ I ROZWÓJ OSOBISTY – warsztaty praktyczne

  • 12-13.12.2019 | szkolenie praktyczne | Warszawa |

  • Czas szkolenia: 2 dni

  • Centrum Konferencyjne – DAGO CENTRUM – Al. Jana Pawła II 23 | Warszawa

  • Wykładowca: Anna Krawcewicz – Trener biznesu, psycholog, coach, konsultant HR

  • Cena za dwa dni szkolenia: 

    Przy zgłoszeniu 1 osoby z firmy: 1 500zł

    Przy zgłoszeniu 2 osób z firmy:  1 425zł/osoba

    Przy zgłoszeniu 3 osób z firmy:  1 350zł/osoba

    Przy zgłoszeniu 4 i więcej osób z firmy: 1 275zł/osoba

    Nasze usługi są zwolnione z podatku VAT.

    W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, materiały piśmienne, całodzienne przerwy kawowe, lunch, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Anna Krawcewicz – Trener biznesu, psycholog, coach, konsultant HR – Trener z międzynarodową akredytacją trenerską (szkolenie i certyfikacja w Wielkiej Brytanii), coach, psycholog biznesu z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów rozwojowych i rekrutacyjnych dla polskich i międzynarodowych firm. Tworzy i realizuje projekty rozwojowe i doradcze dla biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w takich sektorach jak: sprzedaż, motoryzacja, FMCG, bankowość. Posiada doświadczenie w projektowaniu i realizacji kompleksowych programów rozwojowych dla kadry managerskiej (projekty obejmujące diagnozę i rozwój kompetencji miękkich). Jest trenerem rozwoju osobistego, coachem i konsultantem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z ponad 13 letnim doświadczeniem zawodowym. Autorka wielu programów i narzędzi rozwojowych. Stworzyła m.in. autorski program szkoleniowy, który został zaaprobowany przez MEN jako kurs przygotowujący do zawodu Specjalista ds. rekrutacji. Posiada też wieloletnie doświadczenie związane z zarządzaniem zespołem. Posiada również bogate doświadczenie praktyczne w zakresie rozwoju kompetencji miękkich, rekrutacji i zaawansowanych narzędzi psychometrycznych wspomagających procesy doboru personelu. Doradza i szkoli działy HR w zakresie rozwoju i pozyskiwania potencjału pracowników, prowadzi też sesje AC/DC w projektach lokalnych i międzynarodowych. Jest certyfikowanym użytkownikiem narzędzi obiektywnej oceny CEB SHL, posiada również międzynarodowe trenerskie uprawnienia do prowadzenia warsztatów akredytacyjnych uprawniających do korzystania z psychometrycznych narzędzi obiektywnej oceny. Ceniony ekspert i autorka licznych publikacji z dziedziny rozwoju osobistego, rekrutacji i identyfikacji potencjału pracowników. Jej artykuły pojawiły się m.in. w dziale Ekspert Personalny magazynu „Personel i zarządzanie” oraz „International Business Voice -Contact Online”. Specjalizuje się w szkoleniach, treningach i konsultacjach o tematyce: efektywność osobista, szkolenia managerskie, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie za stresem, zarządzanie zmianą, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wywieranie wpływu, komunikacja oraz zagadnieniach z zakresu HR (rekrutacja, AC/DC, ocena pracowników). Studia psychologiczne (ze specjalizacją pracy i stresu) ukończyła na UKSW w Warszawie. Międzynarodową akredytację trenerską firmy CEB SHL uzyskała w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo ukończyła też Studium Coachingu  Biznesowego oraz Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego (Team Coaching)- program oparty o międzynarodowe standardy coachingowe- ICF International Coach Federation. Podczas szkoleń, coachingu i konsultacji indywidualnych, które prowadzi, łączy bogate doświadczenia zawodowe z umiejętnością przekazywania wiedzy. Uczestnicy jej szkoleń i konsultacji przede wszystkim cenią sobie otwartość w dzieleniu się doświadczeniem i praktyczne wskazówkami poparte dogłębną wiedzą z zakresu psychologii i zarządzania zasobami ludzkimi. Kluczowi dla niej są ludzie – ich zdolności i rozwój.Program opracowała Anna Krawcewicz. Zakaz wszelkiego kopiowania, powielania programu bez zgody autora.PROGRAM SZKOLENIA:

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Zrozumiesz mechanizmy wyzwalające i blokujące zachowania asertywne
  • Zidentyfikujesz swoje mocne strony i ograniczenia w obszarze zachowań asertywnych
  • Nauczysz się wykorzystywać techniki asertywnego zachowania umożliwiające radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  • Poznasz sposoby egzekwowania swoich oczekiwań I dzielenia się informacją zwrotną
  • Dowiesz się jak konstruktywnie rozwiązywać konflikty unikając zachowań agresywnych
  • Nauczysz się asertywnie wyrażać swoje przekonania
  • Nauczysz się odmawiać bez poczucia winy i burzenia relacji
  • Zwiększysz efektywność osobistą w zakresie poczucia własnej wartości

1. Czym jest, a czym nie jest asertywna komunikacja?

  • Co to znaczy zachowywać się asertywnie?
  • Z czym mylimy asertywność? (postawy: uległa, agresywna, manipulacyjna, asertywna)
  • Jakie zachowania wspierają a jakie przeszkadzają nam w byciu asertywnym?
  • Co mogę zyskać zachowując się w sposób asertywny?

2. Postawy kształtujące zachowania asertywne

  • Jakie pozycje życiowe przyjmujemy i jaki mają wpływ na nasze zachowania i postawy? – elementy analizy transakcyjnej
  • Postawa wygrany-wygrany i jej rola w budowaniu asertywnej komunikacji

3. Jak dbać o swój rozwój osobisty, budować pewność siebie i dlaczego to jest ważne?

  • Jak nauczyć się być asertywnym i zadbać o pewność siebie w relacjach z Klientami i współpracownikami?
  • Mój autoportret – analiza SWOT mocnych stron i obszarów do rozwoju
  • Jak wykorzystać swoje zalety?
  • Jak konstruktywnie postrzegać własne wady?

4. Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w oparciu o dialog NVC – czyli jak agresję i konflikt przekuć w rozmowę

  • 4 kroki w Porozumieniu Bez Przemocy
  • Prowadzenie rozmowy zgodnie z zasadami NVC
  • Komunikaty blokujące komunikację

5. Sytuacje trudne – jak radzić sobie z negatywnymi emocjami, stresem i kryzysem?

  • Panowanie nad emocjami – jak kontrolować i wyrażać emocje?
  • Subiektywne oblicze emocji – jak zmieniać złe emocje w dobre?
  • Praktyczne sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Nie taki kryzys straszny… – czym jest sytuacja kryzysowa i jakie płyną z niej korzyści?

6. Asertywna informacja zwrotna – czyli jak sprawić, by ludzie przyjmowali ‘krytykę’ i modyfikowali swoje zachowania

  • Komunikat JA – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
  • FUKO i FUKO+, czyli metoda przekazywania trudnych informacji z jednoczesnym dbaniem o relacje

7. Asertywna pochwała

  • Wyrażanie uznania
  • Docenianie, chwalenie, nagradzanie
  • Jak asertywnie przyjmować pochwały i wyrazy uznania?

8. Asertywna obrona – sposoby radzenia sobie z atakiem, manipulacją i agresją

  • Reagowanie na krytykę
  • Technika obrony przed manipulacjami
  • Sposoby reagowania na zachowania agresywne: m.in.: Technika Jujitsu, Otwartych drzwi, Zdartej płyty

9. Asertywna odmowa

  • Stawianie granic w kontaktach z innymi
  • Jak i kiedy mówić NIE
  • Komunikacja z ramy rozwiązania

10. Asertywne rozliczanie zadań

  • STAR – jako technika rozliczania zadań /lub obrona przed atakiem
  • 7 step Coaching Model – rozliczenie zadania w 7 krokach
Wypełnij formularz online
Regulamin uczestnictwa w szkoleniach, kliknij tutaj aby przeczytać.
Pobierz formularz pdf
Formularz rejestracji
  • Data szkolenia:
  • Data szkolenia:

    12-13.12.2019 | szkolenie praktyczne | Warszawa |

  • Cena za dwa dni szkolenia: 

    Przy zgłoszeniu 1 osoby z firmy: 1 500zł

    Przy zgłoszeniu 2 osób z firmy:  1 425zł/osoba

    Przy zgłoszeniu 3 osób z firmy:  1 350zł/osoba

    Przy zgłoszeniu 4 i więcej osób z firmy: 1 275zł/osoba

    Nasze usługi są zwolnione z podatku VAT.

    W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, materiały piśmienne, całodzienne przerwy kawowe, lunch, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Osoba kontaktowa
Osoby zgłoszone na szkolenie
Dane firmy
  • CWPP
    Al. Jerozolimskie 123a
    02-017 Warszawa
  • +48 22 357 27 79
  • szkolenia@cwpp.pl
Nasza strona używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.
AkceptujęNie akceptuję